Omschrijving event
Maak van je gesprekken met (potentiële) klanten een succes en voorkom dat je communicatie je omzet kost.
Ken je dat gevoel als ondernemer? Je hebt net een veelbelovend gesprek gehad met een potentiële klant, maar het eindigt in twijfel, uitstel of zelfs afwijzing. Het voelt als een gemiste kans en je vraagt je af hoe je hier het beste mee om kunt gaan.
Of je durft geen nee te zeggen. Bang om je klant te verliezen. Dit resulteert in onbetaalde uren en situaties waarin je jezelf tekort doet.
In sommige situaties wil je graag meer zelfvertrouwen uitstralen, maar hóe doe je dat.
Ben jij op zoek naar manieren en technieken om je gesprekken met (potentiële) klanten te verbeteren en je zakelijk succes te vergroten? Dan heb ik goed nieuws voor je!
Op 12 maart organiseer ik een exclusieve 1-daagse training: "Effectief Communiceren met Je Klant".
In deze training leer je o.a.:
- een krachtig 7- stapsgespreksmodel voor (verkoop-) gesprekken,
- hoe je omgaat met bezwaren van potentiële klanten,
- hoe je grenzen stelt zonder klanten te verliezen,
- hoe je zakelijk kunt zijn op een manier die bij jou past,
- hoe je je verbale en non-verbale communicatie optimaal inzet, zodat je overtuigend en zelfverzekerd overkomt.
Resultaat:
Meer omzet, prettige klantrelaties en meer klantvertrouwen.
De inzichten die je opdoet, gecombineerd met leuke en praktische oefeningen kun je na afloop meteen in praktijk brengen zowel zakelijk als privé! En je verdient, als het goed is, binnen no-time deze investering terug doordat je o.a. meer conversie uit je manier van communiceren haalt.
Dinsdag 12 maart van 9.30 - 17.00 uur.
Investering 275,00 euro, voor leden van Aalsmeer Lokaal 250,00 euro.
Bij inschrijven deze kortingscode invullen SM255Z4R)
Voor meer informatie en inschrijven klik op onderstaande link.
Locatie
-
Laan van Kronenburg 14, Amstelveen, Nederland
Add a review